1. На чому спеціалізується наша робота?

Ukrainian Orthodontist in Chicago

В клініках Orthodontic Experts ми займаємося виключно ортодонтією. Ортодонтія це розділ стоматології, що займається попередженням і лікуванням дефектів розвитку зубів і щелеп, лікуванням неправильного прикусу, неправильного положення зубів та патологій зубних рядів. В підсумку, ми лікуємо все, починаючи від скривлених зубів до неправильного прикусу і неправильного положення щелеп. Від 80-90% людей мають такі порушення, але більшість навіть їх не помічають.

Правильний прикус – це не лише естетика, а й попередження розвитку різноманітних захворювань зубів, щелеп та інших систем організму. Звичайно найбільш помітною є естетична проблема. Людина з нерівними зубами соромиться посміхатися і відверто радіти життю. Але, крім естетичної є ще й функціональна проблема, яка є важливішою для здоров’я всього організму. Нерівне розташування зубів, їхня скупченість не дають змоги проводити повноцінну гігієну, що призводить до захворювань зубів, ясен, пародонту. Аномалії прикусу сприяють виникненню захворювань всієї зубо-щелепної системи і прискореного стирання зубів.

2. Якщо людині важко пояснити, що її турбує, або людина іноді не добре розуміє англійської, чи є у ваших офісах україномовні, або російськомовні представники?

Звичайно, у наших клініках а також у нашому колл-центрі є працівники, які розмовляють українською мовою. Також у нас є декілька лікарів, д-р Інна Сидорак та я, які також розмовляють українською.

Також у наших клініках є працівники які розмовляю російською та польською мовами, так що ви сміливо можете звертатися в наші клініки.

3. Якщо детальніше торкнутися сфери вашої діяльності, які методи та види лікування ви застосовуєте?

Оскільки ми спеціалізуємося тільки на ортодонтії, ми застосовуємо повний спектр методів ортодонтичного лікування. У наших клініках ми застосовуємо найсучасніші технології, такі як цифрові рентгени та цифрові сканери зубів замість традиційних відбитків і зліпків.

Найпоширеніший метод ортодонтичного лікування це Брекети – Braces. Ми застосовуємо різноманітні брекети з металу, кераміки, сапфір та інших матеріалів. Найбільш розповсюджені брекети це брекети які встановлюються на зовнішній стороні зубів, але також є Lingual braces які встановлюються на внутрішній стороні зубів.

Виправлення прикусу без брекетів пластинками-элайнерами Invisalign – процедура лікування з використанням знімних пластинок-алінерів.

Також ми застосовуємо різноманітні з’ємні та нез’ємні (фіксовані) ортодонтичні апарати для виправлення прикусу. І в найважчих випадках ми можемо виправляти прикус хірургічним шляхом.

В підсумку, будь-яка технологія або сучасний метод лікування, який існує, можна знайти в наших клініках.

4. Яка вікова категорія ваших клієнтів?

Ukrainian Orthodontist in Illinois and ColoradoВзагалі немає вікових обмежень для ортодонтичного лікування, але варто зазначити що у дітей воно проходить швидше та ефективніше.

Сьогодні сучасна ортодонтія та застосування високих технологій дозволяє досягати бажаних результатів лікування зубів як з естетичної, так і з функціональної точки зору незалежно від віку пацієнта.

Американська асоціація ортодонтів (AAO) рекомендує всім дітям пройти ортодонтичний огляд не пізніше 7 років. У цей момент ортодонти можуть вирішити проблеми з тим, як розвивається щелепа і як з’являються нові зуби, навіть якщо у дитини ще є молочні зуби. На першій консультації у ортодонта в такому віці, лікар оцінить прикус і розвиток зубів у вашої дитини. Більшості дітей не будуть потребувати лікування в такому віці і їх просто поставлять на спостерігання. Але це також є найкращий вік находити проблеми для яких найкращим рішенням є раннє втручання. Деякі ортодонтичні проблеми звязані з ростом щелеп найбільш ефективно лікуються починаючи з раннього періоду, до того, як всі молочні зуби вже змінилися на постійні.

Цей ранній етап лікування (від 7 до 11 років) позитивно впливає на ріст щелеп й естетику обличчя. Для цього використовують з’ємні та нез’ємні (фіксовані) ортодонтичні апарати.

Звичайно найвищий процент пацієнтів які потребують лікування це в віковій категорії від 11 до 18 років. В такому віці лікування це модифікація росту, створення лікарем умов для нормального розвитку зубів і щелеп і корекція нерівних зубів.

Також ще 10-20 років тому лікування дорослих було в ортодонтії досить не частим явищем. Але сьогодні дедалі більше уваги звертається на здоров’я і естетичний зовнішній вигляд, який впливає на психологічну сферу життя сучасної людини. В наших клініка немало пацієнтів віком від 30 до навіть 70 років.

Сьогодні все більше і більше дорослих вирішують проходити ортодонтичне лікування завдяки великому вибору естетичних методів лікування таких як керамічні брекети і прозорі елайнери Invisalign.

5. Неодноразово, у вашій рекламі звучить слово «Invisalign», або їх встановлення. Чи можете ви пояснити що це та як працює.

Ukraine - Invisalign in Illinois and ChicagoЛікування Invisalign складається з набору майже непомітних, прозорих, знімних кап-елайнерів, які Ви змінюєте щотижня. Кожен елайнер виготовлений виключно для Ваших зубів. Зі зміною елайнерів, поступово Ваші зуби змінюватимуть положення, крок за кроком, тиждень за тижнем і так до моменту, коли остаточно вирівняються, як було визначено Вашим лікарем.

Invisalign – найкращий спосіб змінити Вашу посмішку, не змінюючи звичний ритм Вашого життя. Елайнери зручно носити, і легко знімати під час їжі, чистки зубів чи використання зубної нитки.

Оскільки Invisalign елайнери прозорі та непомітні, важко помітити, що Ви проходите лікування. Це є дуже популярний метод лікування для дорослих, але може використовуватися як для дітей, так і для підлітків.

6. Розкажіть трішки детальніше про такий відомий метод лікування, як «braces», чи є у ньому певні зміни?

Ukrainian Braces in Illinois and ColoradoBraces Це, безумовно, найбільш поширений спосіб ортодонтичного лікування. Брекети (Braces) фіксуються безпосередньо на поверхню зуба за допомогою ортодонтичного клею. Разом з дугою брекети створюють систему сили яка повільно вирівнює зуби та зубний ряд. За рахунок повільного зміщення, процес вирівнювання практично безболісний, всупереч уявленням, що склались про ортодонтичне лікування.

Існують різноманітні брекети з металу, кераміки, сапфір та інших матеріалів. Є брекети які встановлюються на зовнішній стороні зубів, але також є Lingual braces які встановлюються на внутрішній стороні зубів.

В Orthodontic Experts ми пропонуємо брекети для будь-якого смаку та стилю життя.

7. Зрозумілим є той факт, що кожна справа індивідуальна, але скільки часу, в загальному може проходити лікування?

Звичайно, тривалість лікування буде відрізнятися для кожного пацієнта, але в середньому ортодонтичне лікування займає від 6 до 24 місяців.

Лікування незначних проблем або легкого та помірного вирівнювання зубів займає приблизно до 6 місяців. У той час, як лікування важких проблем з прикусом або вирівнювання значно скривлених зубів займає до 24 місяців. Взагалі, це рідкість для ортодонтичного лікування сягати більше 24 місяців, але це може статися в деяких дуже важких випадках.

8. Чи покриває страхова компанія витрати клієнтів на послуги, які пропонує ваша компанія. Якщо, ні, скажіть будь ласка, які можливості є у ваших пацієнтів?

Braces, Invisalign, Orthodontics in Illinois and Colorado

Це дійсно залежить від типу страхування.

Деякі страхові компанії мають фіксовану максимальну суму яку можна застосувати до ортодонтичного лікування, деякі покривають певний відсоток лікування, тоді як інші компанії покривають повне лікування.

Дуже часто для того, щоб ми могли визначити ортодонтичне покриття, ми повинні провести консультацію і взяти діагностичні знімки і фотографіі а потім відправити їх на страхування.

Наприклад, це стосується страхування Medicaid або AllKids. З Medicaid або AllKids ми повинні провести консультацію, перш за все, взяти діагностичні знімки та фотографії, а потім відправити їх до страхової компанії, щоб вони могли визначити, чи буде одобрене лікування.

В наших клініках, а також у нашому колл-центрі є страхові експерти, які допоможуть вам з’ясувати своє страхування і допоможуть вам отримати максимальну компенсацію від вашою страхової компанії.

9. Чи потребує клієнт відповідного направлення (referral), щоб прийти до вас?

Ваш стоматолог може рекомендувати ортодонта, але вам не потрібен Referral від стоматолога, щоб побачити ортодонта.

Ви можете призначити консультацію з ортодонтами в будь-який час, щоб обговорити свої ортодонтичні потреби та отримати план лікування.

З рефералом або без нього, ви повинні привести свою дитину на ортодонтичну консультацію до 7 років, як рекомендує Американська асоціація ортодонтів. Обстеження дітей молодшого віку, перш ніж випали всі постійні зуби можуть дозволити ортодонтові виправити проблеми які буде важче виправити пізніше.

Також багато дорослих шукають ортодонтичне лікування з косметичних причин і не обов’язково потребують направлення

10. Є велика кількість представництв вашої компанії, як з вами можна зв’язатися?

Ви можете зателефонувати за нашим безкоштовним номером 855-720-2470 або відвідати наш веб-сайт www.orthodonticexperts.com, де можна знайти адреси всіх наших клінік, назначити консультацію або поспілкуватися з нашим представником в онлайн-чаті.